marți, 30 ianuarie 2007

Hi5.com

Cred ca nici ei nu banuiau ca vor avea asa mare succes cu Hi5 ul lor ( de nu ar mai fi fost :P )
Bine ca am trecut de perioada cand in fiecare zi primeam invitatii sa "join hi5 network" Si sa nu raman in urma ( riscam sa nu mai fiu cul :D ) mi am facut si eu profil pe hi5. Here 31 de vizualizari :)
Nu imi place sa postez fotografii cu mine pe net asa ca mi am pus si eu avatarul in loc de fotografie. Dar uite ca nici asa nu am scapat de critica din hi5. Am aflat ca exista omuleti care de dimineata pana seara intra din profil in profil si critica. Un nenena Marius critica un amarat de avatar sau ma rog, ma critica pt ca am pus un avatar si nu fotografii cum are el pe mega profilul de nenea cul :D


Abdomenul si coa... (ma scuzati) la inaintare va rog :P Daca vrei sa fii cul pe hi5 trebuie sa ti arati masina, telefonul mobil, muschiuletul, vila vecinului si tot asa.
Hmmm, maine pun si eu abdomenul si ... pe hi5 , blog si pe unde mai pot
Imediat www.google.com Caută ; imagini : nenea cul

Un comentariu:

Anonymous spunea...

O data cu hi5 au aparut si alte situri de genul ala , e adevarat nu cu atat de mult succes. Unul mai bun fiind : www.gashcamea.com