miercuri, 31 ianuarie 2007

WTF is EMO ?

Am citit cuvantul EMO pe blog la zoso.ro cu mult timp in urma dar nu m am obosit sa caut si explicatia lui. Sunt old..... azi cu greu am aflat si eu ce inseamna emo. Am citit certurile pe tot felul de forumuri si bloguri ( tot retardatul are blog azi si ca exemplu ma dau pe mine :D )
Tipa lumea " sa i omoram" de parca fura mancarea la cineva. Acum nu mai este la moda sa ataci manelistii, trebuie sa i ataci pe astia de sunt numiti EMO si uite asa manelistul a devenit semi iubit si acceptat. Cine critica "fenomenul" emo ? O tanti Ioana care are un blog numit "Micutul puta" Adica..... WTF ? Nu ma pot exprima liber ca ma da in judecata domnisoara de 22 de ani , iubitoare de Manga :D Cat de rau este sa fii ridicol si sa nu ti dai seama ( eu am o scuza ca sunt nebun deci..... nu va legati de mine pentru ca faceti discriminare :D )
Desi am ajus super tarziu la subiectul asta :D ce pot sa spun . I love emo people :D decat sa iubesc oamenii care tipa " sa i omoram, sa se spanzure si corpul sa ramana agatat de o creanga".
Dar traim in Romania si nu ma mai mira prostia si ura oamenilor.
Am citit pe bloguri ca sunt peste tot, nu mai poti scapa de emo people..... dar nu am vazut si eu un exemplar :( Oricum eu cand merg pe strada ma uit doar la arhitectura cladirilor :D si cred ca de asta i am ratat. Maine merg la vanatoare de EMO PPL . Unde vad si eu un exemplar? :P

Niciun comentariu: