marți, 16 ianuarie 2007

Sclavul vanzatoarei :D

Am mers sa cumpar si eu o sticla de Coca - Cola si un pachet de tigari la un magazin de cartier.
Incerc sa fiu cu bun simt si stau la coada dar vine un nenea si repede tipa ca vrea o sticla de prigat de 1,30; pana se lasa convins ca aceasta costa 2,5 mai dureaza. Cumpara, pleaca si ma bag si eu in seama: "O sticla de Cola si un pachet de Pall Mall :D va rog"... Tanti merge si imi tranteste sticla pe masa si pachetul de tigari. Spun: "Multumesc" si "o zi buna" iar tanti se uita la mine si gata NEXT; De maine gata.....:( nu mai spun "va rog" "multumesc" "o zi buna" . Intru si eu si tip grabit de parca mi a murit tot neamul ca vreau aia si aia dupa care ies repede din magazin (daca se poate si sa nu platesc este si mai bine :D )
Nu stiu de ce se grabeste lumea asa tare.Toate pensionarele se grabesc la trecerea de pietoni sa treaca pe rosu de parca le asteapta moartea acasa si nu mai au rabdare si la mersul lor incepi sa auzi injuraturile soferilor si vezi fetzele lor speriate. Pana azi imi era mila de ele dar de maine fac galerie: "TRECI PESTE ELE!!!HAI TRECI!!!"
Tot azi in Mall la BRD la casa de schimb valutar. Doua persoane la rand si vine un nenea si tipa ( tonalitate mare :P ) "aici este casa de schimb valutar?" Nu frate, SCHIMB VALUTAR inseamna casa de toleranta deci nu este aici hai pa dar omul se lamureste si se pune la coada.Dupa doua minute incepe iar sa tipe" De ce merge asa de greu, numai in Romania se sta la coada" Idiotule mai este o persoana in fata ta; daca nu vrei sa stai la coada mergi si fati casa de schimb valutar proprie. Normal ca se misca cu banii prin mana acolo mai sa i scape pe jos. ..... eu, in gand am inceput sa ma rog "poate vede cineva ca are multi bani si ii fura ca sa mearga nenea la politie sa vada el acolo coada" Azi sunt rau :D

Niciun comentariu: