luni, 29 ianuarie 2007

Prieteni.

Se da trei prieteni(e) pt mine :) My ex girlfriend, o prietena a ei si o tanti ce teoretic este prietena cu toata lumea. Nu mai conteaza toata povestea dar la sfarsit este important. Prietena tuturor merge si spune la amica ex iubitei ca am barfito..... nu spune ce am spus.... doar "am auzit lucruri ingrozitoare spuse de el despre tine"
Imi place fraza asta ( in special pt ca eu nu am spus lucruri ingrozitoare despre amica respectiva deci nu prea avea ce sa barfeasca ) Daca vrei sa lasi impresia de barfa BARFELOR poti spune "am auzit lucruri ingrozitoare spuse de el despre tine" si " mai mult , imi pare rau, dar nu pot spune" si gata :D Stii toate secretele dar ( pentru ca esti buna si persoana de cuvant ) nu le poti spune :lol: Si cum sa mai spun ca fetele nu sunt barfitoare si rele :D

Niciun comentariu: