joi, 18 ianuarie 2007

Demisie

Stau cu demisia ascunsa in spatele PC ului la work Image Sa mai astept, sa nu mai astept ? Image Cred ca nu. Nu credeam ca va fi asa greu sa plec dintr un job super prost platit , unde nu exista nici o posibilitate de avansare chiar daca aleg sa raman si 5 ani aici. Sunt multumit ca macar au fost sinceri si au spus ca nu se poate avansa, ..... macar atat. Bine ca asta am aflat dupa cateva saptamani ca doar in toate anunturile de job uri nu lipseste " posibilitati reale de avansare".

Cred ca undeva exista un formular tipizat unde este scris si faza asta cu posibilitatile de avansare si angajatorii doar completeaza cate ceva pe acolo. Mereu va fi "posibilitati reale de avansare si limba engleza obligatorie" chiar daca nu vei avea nevoie de engleza nici macar o singura data ... cat despre promovat.......... Asta este, am crezut, am stat .... acum cred ca trebuie sa plec.... sa am si eu timp de interviuri ca mereu nu se potrivesc cu programul meu de la work.
Bine macar ca nu voi mai visa si noaptea injuraturile clientilor si sper sa nu mai trec pe la doctor din cauza stresului. Image O experienta interesanta Image

Niciun comentariu: